Kufis è cappellu di preghiera

Per l'omi, u kufi hè a seconda caratteristica più ricunnisciuta di i musulmani, è u primu hè di sicuru a barba. Siccomu Kufi hè una robba identificativa per a robba musulmana, hè d'utile per un omu musulmanu per avè parechji kufi per pudè portà un vestitu novu ogni ghjornu. In Muslim American, avemu decine di stili per voi di sceglie, cumprese una varietà di cappelli Kufi magliati è ricamati. Parechji musulmani americani li portanu per seguità u prufeta Muhammad (pò riposà in pace), è altri portanu kufi per esce in a sucità è esse ricunnisciuti cum'è musulmani. Ùn importa ciò chì u vostru mutivu hè, avemu stili adattati per tutte l'occasioni.
Cosa hè Kufi?
Kufi sò un foulard tradiziunale è religiosu per l'omi musulmani. U nostru amatu prufeta Muhammad (pace è benedizioni sia nantu à ellu) hè abituatu à copre u so capu in i tempi normali è durante u cultu. Parechji hadiths di diversi narratori sprimenu a diligenza di Muhammad à copre a so testa, soprattuttu quandu prega. A maiò parte di u tempu porta un caprettu kufi è un foulard, è si dice à spessu chì i so cumpagni ùn l'anu mai vistu senza nunda chì copre u so capu.

Allah ci ricorda in u Quran: "U Messenger di Allah vi furnisce senza dubbitu un esempiu eccellente. Qualchidunu spera di sperà in Allah è a fine, [chì] si ricorda sempre di Allah ". (33:21) Parechji grandi studiosi Tutti cunsidereghjanu stu versu cum'è un mutivu per imità u cumpurtamentu di u Prufeta Muhammad (pace è benedizioni sia nantu à ellu) è per praticà i so insignamenti. Imitendu u cumpurtamentu di u prufeta, pudemu sperà di avvicinassi à u so modu di vita è purificà u nostru modu di vita. L'attu di imitazione hè un attu d'amore, è quelli chì amanu u Prufeta seranu benedetti da Allah. I studiosi anu diverse opinioni nantu à se copre a testa hè un hadith o solu una cultura. Certi studiosi classificanu a pratica di u nostru amata prufeta cum'è Sunnah Ibada (pratica cun significazione religiosa) è Sunnat al-'ada (pratica basata nantu à a cultura). I eruditi dicenu chì si seguitemu stu approcciu, seremu ricumpinsati, sia Sunnat Ibada o Sunnat A'da.

Quanti Kufi differenti ci sò?
Kufi varieghja da a cultura è i tendenzi di a moda. In fondu, ogni cappucciu chì si mette vicinu à a testa è ùn hà micca un brim chì si estende per bluccà u sole pò esse chjamatu kufi. Certi culturi u chjamanu topi o kopi, è altri u chjamanu taqiyah o tupi. Ùn importa micca ciò chì chjamate, a forma generale hè a listessa, ancu s'ellu ci hè più prubabile di avè decorazioni è u travagliu detallatu di ricami.

Chì ghjè u megliu culore di Kufi?
Ancu s'è parechje persone sceglienu tappi di craniu di kufi neri, certi persone sceglienu Kufi bianchi. Si dice chì u prufeta Muhammad (pace è benedizioni sia nantu à ellu) prefiere u biancu à ogni altra cosa. Ùn ci hè micca limite à u culore, sempre chì hè adattatu. Puderete vede Kufi Caps in tutti i culori pussibuli.

Perchè i musulmani portanu Kufi?
I musulmani portanu Kufi principarmenti perchè ammiranu l'ultimu è l'ultimu messageru di Diu - u prufeta Muhammad (benedetti è pace da u Signore) è i so atti. In a maiò parte di i paesi asiatichi, cum'è l'India, u Pakistan, u Bangladesh, l'Afghanistan, l'Indonesia è a Malasia, a cupertura di a testa hè cunsiderata cum'è un signu di pietà è di credenza religiosa. A forma, u culore è u stilu di i cappelli musulmani varienu da paese à paese. Aduprate nomi diffirenti per chjamà u listessu Kufi. In Indonesia, u chjamanu Peci. In l'India è u Pakistan, induve l'urdu hè a principale lingua musulmana, u chjamanu Topi.

Speremu chì vi piace a scelta di i musulmani americani. Se ci hè u stilu chì cercate, fateci sapè.


Tempu di pubblicazione: 03-06-2019