Qualchì pocu cunniscenza nantu à a robba bianca

A nostra impressione tradiziunale di l'Arabi hè chì l'omu hè chjaru biancu cù un foulard, è a donna hè in una robba negra cù una faccia coperta. Questu hè veramente un costume arabu più classicu. U vestitu biancu di l'omu hè chjamatu "Gundura", "Dish Dash", è "Gilban" in arabu. Sti nomi sò nomi diffirenti in diversi paesi, è sò essenzialmente a listessa cosa, i Paesi di u Golfu spessu usanu a prima parola, l'Iraq è a Siria usanu a seconda parola più spessu, è i paesi arabi africani cum'è l'Egittu usanu a terza parola.

I vestiti bianchi puliti, simplici è atmosferichi chì spessu vedemu avà purtati da i tiranni lucali in u Mediu Oriente sò tutti evoluzionati da u vestitu di l'antenati. Centinaie o ancu millaie d'anni fà, u so vestitu era quasi u listessu, ma in quellu tempu In una sucietà agricula è zootecnica, i so vestiti sò assai menu puliti ch'è avà. In fatti, ancu avà, assai persone chì travaglianu in a campagna spessu trovanu difficiuli di mantene a so robba bianca pulita. Per quessa, a struttura è a pulizia di a robba bianca hè basu un ghjudiziu. Una manifestazione di a situazione di a vita di una persona è u statutu suciale.

L'Islam hà un forte culore di equità, per quessa ùn hè micca favuritu per vede a vostra ricchezza in vestiti. In principiu, ùn deve esse micca differenze troppu evidenti trà i poveri è i ricchi. Per quessa, stu biancu chjaru hè gradualmente accettatu da u publicu generale, ma a duttrina eventualmente vene à passà. Hè solu a duttrina, ùn importa quant'ellu hè umile, cumu si veste uniformemente, a prosperità è a miseria si vede sempre.

Micca tutti l'Arabi portanu cusì ogni ghjornu. Foulard cumpletu è vestiti bianchi sò principarmenti cuncentrati in paesi cum'è l'Arabia Saudita, Qatar, Bahrain, UAE è Kuwait. L'iracheni li portanu ancu in occasioni formali. I stili di foulard in diversi paesi ùn sò micca listessi. I sudanesi anu ancu vestiti simili, ma raramente portanu un foulard. A più, portanu un cappellu biancu. U stilu di u cappellu biancu hè simili à quellu di a naziunalità Hui in u nostru paese.

U ghjocu di hijab hè diversu trà i diversi paesi arabi
Quantu ne sacciu, quandu l'omi arabi portanu tali robba, di solitu avvolghjenu solu un cercolu di tela intornu à a so cintura, è portanu una maglietta bianca cù una basa nantu à u so corpu superiore. In generale, ùn portanu micca biancheria intima, è di solitu ùn portanu micca biancheria intima. Ci hè a pussibilità di perdita di luce. In questu modu, l'aria circula da u fondu à a cima. Per u caldu Mediu Oriente, tali vestiti bianchi riflettenti è ariosi sò veramente assai più freschi di e camicie di denim, è allevia ancu a sudazione scomoda à a maiò parte. In quantu à u caprettu, aghju scupertu dopu chì quandu a toalla hè stata pusata nantu à a testa, u ventu chì soffia da i dui lati era veramente una brisa fresca, chì pò esse l'effettu di i cambiamenti di pressione di l'aire. In questu modu, possu capisce u so modu di imbulighjà u foulard.

In quantu à i vestiti neri di e donne, hè generalmente basatu annantu à certi rigulamenti chì anu una tendenza à "astinenza" in l'insignamenti islamici. E donne duveranu minimizzà l'esposizione di a pelle è di i capelli, è a robba deve minimizzà u contornu di e linee di u corpu di e donne, vale à dì, u looseness hè u megliu. Trà i parechji culori, u neru hà u megliu effettu di cupertura è cumplementa a robba bianca di l'omi. U match in biancu è neru hè un classicu eternu è pocu à pocu hè diventatu abitudine, ma in a realità, certi paesi arabi, cum'è Somalia, induve e donne portanu Ùn hè principarmenti neru, ma culuritu.

I vestiti bianchi di l'omi sò solu i culori predeterminati è standard. Ci hè parechje scelte di ogni ghjornu, cum'è beige, turchinu, marroni-russu, marroni, etc., è pò ancu derivà strisce, piazze, etc., è l'omi ponu dinù Indumenti robba nera, l'Arabi Shia purtanu robba nera in certi occasioni, è certi adulti arabi alti è corpulenti chì portanu vestiti neri sò veramente dominatori.
I vestiti di l'omi arabi ùn sò micca necessariamente solu bianchi
L'Arabi abitualmente portanu vestiti longi, perch'elli ponu cuntrullà liberamente. Parechji turisti chinesi chì viaghjanu à l'UAE affittanu o cumprà un set di vestiti bianchi per "finisce d'esse furzati". Hanging, ùn ci hè micca aura di l'Arabi in tuttu.

Per parechji arabi, a robba bianca d'oghje hè cum'è un vestitu, un vestitu formale. Parechje persone persunalizà a so prima robba bianca formale cum'è a so cerimonia di l'età per dimustrà a so masculinità. In i paesi arabi, l'omi sò soprattuttu vestiti in vestiti bianchi, mentre chì e donne sò impannillati in vestiti neri. In particulare in i paesi cù regule islamiche strette cum'è l'Arabia Saudita, i carrughji sò pieni d'omi, donne bianchi è neri.

U vestitu biancu arabu hè u vestitu emblematicu di l'Arabi in u Mediu Oriente. I vestiti arabi sò soprattuttu bianchi, cù manichi largu è vestiti longu. Sò simplici in u travagliu è ùn anu micca distinzione trà inferiorità è inferiorità. Ùn hè micca solu u vestitu ordinariu di a ghjente ordinaria, ma ancu u vestitu di l'altu ufficiali. A struttura di a robba dipende di a stagione è di e cundizioni ecunomichi di u pruprietariu, cumpresi cuttuni, filati, lana, nylon, etc...
U vestitu arabu hà suppurtatu millaie d'anni, è hà una superiorità insustituibile à l'Arabi chì campanu in u calore è pocu piova. A pratica di vita hà dimustratu chì a robba hà u vantaghju di resistenza à u calore è di prutezzione di u corpu più di l'altri stili di vestiti.
In a regione araba, a temperatura più alta in l'estiu hè finu à 50 gradi Celsius, è i vantaghji di a robba arabica nantu à l'altri vestiti sò emersi. A robba assorbe una piccula quantità di calore da l'esternu, è l'internu hè integratu da a cima à u fondu, furmendu un tubu di ventilazione, è l'aria circula, facendu chì a ghjente si senti rilassata è fresca.

Si dice chì quandu ùn si truvava micca oliu, l'Arabi eranu ancu vistuti cusì. À quellu tempu, l'Arabi campavanu cum'è nomadi, pascendu pecuri è cammelli, è campanu da l'acqua. Mantene una frusta di capra in a manu, aduprate quandu urlate, arrotolala è mette nantu à a cima di a testa quandu ùn l'utilizate micca. Quandu i tempi cambianu, hè evolutu in a fascia attuale ...
In ogni locu hà u so propiu vestitu distintivu. U Giappone hà kimonos, a Cina hà vestiti Tang, i Stati Uniti anu vestiti, è l'UAE hà una robba bianca. Questu hè un vestitu per occasioni formali. Ancu certi Arabi chì sò per diventà adulti, i genitori feranu apposta una robba bianca per i so figlioli cum'è un rigalu per a cerimonia di a maturità, per dimustrà l'incantu masculinu unicu di l'omi arabi.

A robba bianca pulita, simplice è atmosferica purtata da i tirani lucali in u Mediu Oriente hà evolutu da u vestitu di l'antenati. Centinaie d'anni fà, ancu millaie d'anni fà, u so vestitu era quasi u listessu, ma eranu in una sucietà agricula è pasturale à quellu tempu, è i so vestiti eranu assai menu puliti ch'è avà. In fatti, ancu avà, assai persone chì travaglianu in a campagna spessu trovanu difficiuli di mantene a so robba bianca pulita. Dunque, a tessitura è a pulizia di a robba bianca hè basicamente un riflessu di a situazione di a vita di una persona è u statutu suciale.

U vestitu neru di e donne arabe hè più loose. Trà i parechji culori, u neru hà u megliu effettu di cupertura, è cumplementa ancu a robba bianca di l'omi. Neru è biancu


Tempu di pubblicazione: 22-ottobre-2021