U cuntenutu spartutu cun voi oghje hè a caratteristica di u vestitu arabu. Chì vestiti di tela portanu l'Arabi ? Cum'è a ropa normale, tutti i tipi di tessuti sò dispunibili, ma u prezzu hè naturalmente assai diversu. Ci sò fabbriche in Cina chì sò specializate in a trasfurmazioni di vestiti arabi, è i prudutti sò esportati in u mondu arabu, chì face assai soldi. Fighjemu un ochju inseme.
In i paesi arabi, u vestitu di e persone pò esse dichjaratu chì hè relativamente simplice. L'omi sò soprattuttu vestiti in vestiti bianchi è e donne sò impannillati in vestiti neri. In particulare in i paesi cù rigulamenti islamici stretti cum'è l'Arabia Saudita, e strade sò in ogni locu. Hè un mondu d'omi, donne bianchi è neri.
A ghjente puderia pensà chì i vestiti bianchi purtati da l'omi arabi sò tutti listessi. In fatti, i so vestiti sò diffirenti, è a maiò parte di i paesi anu i so stili specifichi è dimensioni. Pigliendu u vestitu di l'omi cumunimenti chjamatu "Gondola", ùn ci sò micca menu di una decina di stili in totale, cum'è Saudi, Sudan, Kuwait, Qatar, UAE, ecc. Questu hè principalmente basatu annantu à a forma di u corpu è e preferenze di e persone in i so rispettivi paesi. Per esempiu, i sudanesi sò generalmente alti è obesi, per quessa, i vestiti arabi sudanesi sò estremamente loose è grassi. Ci hè ancu un pantalone biancu sudanese chì hè cum'è mette duie grande sacchetti di cuttuni. Cuciti inseme, aghju paura chì hè più chè abbastanza per i lottatori di sumo giapponesi di u nivellu di yokozuna per portà.
In quantu à i vestiti neri purtati da e donne arabe, i so stili sò ancu più incontable. Cum'è i vestiti di l'omi, i paesi anu i so stili è dimensioni unichi. Frà elli, l'Arabia Saudita hè u più cunsirvatore. Inseme cù l'accessori necessarii cum'è turban, sciarpa, velu, etc., pò copre a persona sana strettamente dopu avè purtatu. Ancu s'è e donne arabe chì sò nati per amà a bellezza sò ristritti da i regulamenti islamici, ùn sò micca permessi di mostrà i so corpi di jade à vuluntà, è ùn sò micca adattati per portà mantelli brillanti, ma nimu ùn li ponu impedisce di ricamare fiori scuri neri o brillanti. fiori brillanti nantu à i so vestiti neri (questu dipende dipende da e cundizioni naziunali), è ùn ponu micca impediscenu di portà belli vestiti in vestiti neri.
À u principiu, avemu pensatu chì sta robba nera femina chjamata "Abaya" era simplice è faciule di fà, è ùn era certamente micca troppu caru. Ma dopu avè interazzione cù l'esperti, aghju realizatu chì, per via di i diversi tessuti, decorazioni, manifattura, imballaggio, etc., a diferenza di prezzu hè assai grande, assai oltre a nostra imaginazione. In Dubai, a cità cummerciale di l'Emirati Arabi Uniti, aghju visitatu parechje volte i magazzini di vestiti di e donne high-end. Aghju vistu chì i vestiti di e donne nere sò veramente caru, ognunu di i quali pò custà centinaie o ancu millaie di dollari! In ogni casu, in i buttreghi arabi regulari, a robba bianca è a robba negra ùn ponu micca esse in a listessa tenda.
L'Arabi anu purtatu vestiti arabi dapoi ch'elli eranu ghjovani, è questu pare esse una parte di l'educazione araba tradiziunale. I zitelli chjuchi portanu ancu chjuchi robbi bianchi o neri, ma ùn anu micca assai paisaghji, per quessa ùn pudete micca aiutà à fighjà. In particulare quandu e famiglie arabe sò fora di vacanze, ci saranu sempre gruppi di zitelli chì correnu in vestiti bianchi è neri, chì dà a festa un locu luminoso per via di u so vestitu unicu. Oghje, cù u sviluppu cuntinuu di a sucietà, più è più ghjovani arabi sò appassiunati di vestiti, scarpi di pelle è vestiti casuale. Pò esse capitu cum'è una sfida à a tradizione ? Tuttavia, una cosa hè certa. In u vestitori di l'Arabi, ci saranu sempre uni pochi di vestiti arabi chì anu passatu à traversu l'età.
À l'Arabi piace à portà vestiti longu. Micca solu a ghjente in i paesi di u Golfu stà in vestiti, ma ancu amassi in altre regioni arabe. À u primu sguardu, a robba arabica pare esse u listessu è listessa in l'apparenza, ma in fattu hè più exquisite.
Ùn ci hè micca distinzione trà vestiti è ranghi inferiori. Sò purtati da a ghjente ordinaria è ancu purtati da l'alti funzionari di u guvernu quandu assistenu à i banchetti. In Oman, i vestiti è i culteddi devenu esse purtati in occasioni formali. Si pò dì chì a robba hè diventata un vestitu naziunale arabu.
A robba hè chjamata diversamente in diversi paesi. Per esempiu, l'Eggittu u chjama "Jerabiya", è certi paesi di u Golfu u chjamanu "Dishidahi". Ùn ci sò micca solu differenzi in nomi, ma i vestiti sò ancu diffirenti in stile è funzione. U vestitu sudanese ùn hà micca collu, u bustu hè cilindricu, è ci sò sacchetti nantu à u fronte è u spinu, cum'è s'è dui grandi sacchetti di cuttuni sò cuciti inseme. Ancu i lottatori di sumo giapponesi ponu entra. I vestiti saudi sò collu altu è longu. I manichi sò incrustati cù linings in l'internu; I vestiti in stile egizianu sò duminati da i colli bassi, chì sò relativamente simplici è pratichi. U più degne di menzione hè a robba Omani. Stu stilu hà una orechja di corda di 30 cm chì pende da u pettu vicinu à u collu, è una piccula apertura à u fondu di l'arechja, cum'è un calice. Hè un locu dedicatu à l'almacenamiento di spezie o spraying perfume, chì mostra a bellezza di l'omi Omani.
A causa di u travagliu, aghju scontru assai amichi arabi. Quandu u mo vicinu hà vistu chì mi dumandava sempre di vestiti, hà pigliatu l'iniziativa di presentà chì parechji vestiti egiziani sò da Cina. Ùn aghju micca cridutu à u principiu, ma quandu aghju andatu à uni pochi di grandi buttreghi, aghju trovu chì alcuni di i vestiti avianu veramente e parolle "Made in China" scritte nantu à elli. I vicini anu dettu chì i prudutti chinesi sò assai populari in Egittu, è "Made in China" hè diventatu un simbulu di moda locale. In particulare durante l'annu novu, certi ghjovani anu ancu più marchi "Made in China" nantu à i so vestiti.
Quandu aghju ricevutu per a prima volta una robba da un arabu parechji anni fà, l'aghju pruvatu in a stanza per un bellu pezzu, ma ùn sapia micca cumu si mette. Infine, si n'andò drittu cù u so capu è mette a robba nantu à u so corpu da cima à fondu. Dopu à mette nantu à l'autoritrattu in u specchiu, hà veramente un gustu arabu. Aghju amparatu dopu chì, ancu s'è u mo metudu di vestitu ùn hà micca regule, ùn hè micca troppu scandalu. L'Egiziani ùn portanu micca vestiti cusì meticulosamente cum'è i kimono giapponesi. Ci sò fila di buttoni nantu à u collu è e maniche di i vestiti. Solu bisognu di scioglie sti buttoni quandu li mette è caccià. Pudete ancu mette i vostri pedi in a robba prima è purtalla da quì sottu. L'Arabi sò sovrappesu è portanu vestiti dritti chì sò grossi quant'è i lati superiore è inferiore, chì ponu copre bè a forma di u corpu. A nostra impressione tradiziunale di l'Arabi hè chì l'omu hè chjaru biancu cù un foulard, è a donna hè in una robba negra cù una faccia coperta. Questu hè veramente un costume arabu più classicu. U vestitu biancu di l'omu hè chjamatu "Gundura", "Dish Dash", è "Gilban" in arabu. Sti nomi sò nomi diffirenti in diversi paesi, è sò essenzialmente a listessa cosa, u Golfu A prima parolla cumunimenti usata in i paesi, l'Iraq è a Siria usanu
Tempu di pubblicazione: 22-ottobre-2021